Cat costa ghetele Kangoo Jumps, preturi ghete


Cat costa ghetele kangoo jumps, preturi ghete noi sau second, m-am interesat si eu pentru ca vreau sa-mi cumpar o pereche , dar doresc si pentru copii, marime mica.
Este plin de anuntuti de vanzare pe internet, dar nu prea stiu ce sa aleg. Costa destul de mult o pereche si nu as vea sa fac comanda online si sa platesc pe ceva ce nu este de calitate. In plus mai sunt si accesorii.

Am gasit ghete kangoo jumps pret pentru adulti intre 900 si 1200 ron marca XR3
pret pentru copii de la marimea 32 pana la 37 intre 750 si 800 lei scrie marca Power Shoe editie titanium - comenzi online sau magazin.
Second hand preturi 70 - 100 euro  pe ocazii.ro

Related posts:



13 comentarii:

  1. cat costa o pereche de Kangoo jumps pentru copii marimea 35 si care sunt mai bune ?

    RăspundeţiȘtergere
  2. Costa 770 lei cele originale. Le puteti comanda pe http://dianastirbu.ro pe mail la kangoo@dianastirbu.ro

    Succes!

    RăspundeţiȘtergere
  3. vreau si eu sa cumpar ghete Kangoo jumps dar sa fie mei ieftine, chiar daca sunt second hand
    sunt scumpe 700 lei pentru copii

    RăspundeţiȘtergere
  4. am cumparat ghete Kangoo jumps la pret de jumatate cu 400 ron marime 36 am gasit la un second cumarfa din Germania , avea unul mai multe perechi, nu sunt chiar noi dar sunt bune
    Sunt care costa mai mult dar mai ales la copii sunt cam scumpe

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pt copiii st chiar foarte scumpe, si nu intelegg dc au preturile aste atat de extravagante!! oameni buni este criza:)):))

      Ștergere
  5. eu am cumparat Kangoo jumps la 50 lei din center si sunt de firma din america

    RăspundeţiȘtergere
  6. nu am inteles eu bine decat 50 de lei?imi poti da si mie adresa de unde l ai luat?

    RăspundeţiȘtergere
  7. Se poate mai explicit. De unde anume la ma rog 5 0 de bani?

    RăspundeţiȘtergere
  8. am de vanzare ghete kangoo jeans marimea 36 - 38 !! Pret 700 de lei !! Tel: 0755427285

    RăspundeţiȘtergere
  9. Ghete kangoojamps mărimea 36-38 S preț 700lei folosite la 12sedinte motivul vânzări .....hernie de disc

    RăspundeţiȘtergere

Forum, pareri, recomandari