COLONHELP.RO pret cat costa COLON HELP pareri


Cat costa COLON HELP si ce pareri aveti despre acest curatitor intestinal detoxifiant care poate sa fie comandat de pe site www.colonhelp.ro si la care se face reclama in fiecare zi la tv si in emisiunea Traieste sanatos de la Antena 2.

O cutie cu pastile Colon Help are un pret de 130 de lei si este un produs 100% natural, pe baza de fibre de in si psyllium, care nu are efecte secundare si care asigura o detoxifiere naturala a organismului, deoarece are continut ridicat de Omega 3.

Vad ca se recomanda Colon Help pentru slabit si pentru constipatie.

Related posts:



43 de comentarii:

  1. colonhelp pentru abdomen plat, am inteles ca slabesti dar pentru abdomen trebuie sport nu doar pastile

    RăspundeţiȘtergere
  2. cat costa ColonHelp in Bucuresti ?

    RăspundeţiȘtergere
  3. colonhelp e bun si pentru cancer?

    RăspundeţiȘtergere
  4. colon help costa 128 lei si se comanda pe www.naturistfarm.ro

    RăspundeţiȘtergere
  5. e foate bun detoxifiantul
    am vorbit cu medicul meu de familie si mi l-a recomandat

    RăspundeţiȘtergere
  6. COLON HELP 480 grame deparazitare Detoxifiere ZENYTH. Pret: 143.00 Ron
    daca rezultatele sunt bune nu e scump

    RăspundeţiȘtergere
  7. stie cineva daca Colon Help este bun la slabit ?

    RăspundeţiȘtergere
  8. cumparati colonhelp si la pret mai mic 100 lei daca sunteti client fidel si cautat reprezentatii

    RăspundeţiȘtergere
  9. am cumparat colonhelp si pot sa spun ca ma simt mult mai bine
    l-am luat pentru dezintoxicare organism si nu pentru slabit
    este un produs naturist foarte bun
    am prins reducere cu 15% am dat 110 lei cutie

    RăspundeţiȘtergere
  10. nu mai prostiti lumea
    colonhelp nu este pentru slabit
    vedeti ce scrie pe prospect

    RăspundeţiȘtergere
  11. am cumparat colon help si este foarte bun

    RăspundeţiȘtergere
  12. am folosit colon help o luna de zile si am slabit 4kg este eficient daca beti cantitatea de apa specificata in prospect evitati painea dulciurile si grasimile;untura slanina margarina ;succes

    RăspundeţiȘtergere
  13. cat costa colonhelp acum,pana in 10 decembrie, pt cei cu venit sub 800 ron?

    RăspundeţiȘtergere
  14. vreau sa stiu daca a avut cineva probleme cu tensiuna de la colonhelp, il iau de 4 zile si am niste dureri de cap ingrozitoare si tensiunea arteriala scazuta, as vrea sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu asemenea problema?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n am avut asa ceva chiar m am simtit f bine dupael

      Ștergere
  15. eu am probleme de constipatie de ceva vreme (ani) am incercat tot felul de produse ceaiuri s.a.m.d., pana cand am aflat de la o cunostinta care si-a procurat Colon Help deoarece avea probleme cu henoroizii, iar acum se simte foarte bine, a ajutat-o mult. Oricum difera de la un organism la altul, deoarece folosesc Colon Help de cateva zile, beau f multa apa si ceai pe tot parcursul zilei, mananc cam o data pe zi deoarece dimineata si seara mananc un iaurt cu o lingurita de CH si seara eventual cu suc din fructe stoarse. Intr-un fel cam taie pofta de mancare depinde cum il iei (inaninte sau dupa masa), deci ajuta si la slabit, dar la un moment dat nu o sa mai iau...oricum la cata apa se bea zilnic este normal sa am tranzit.....deci mie personal nu mi se pare cine stie ce...

    RăspundeţiȘtergere
  16. de cateva zile iau colon help, beau 2 l de apa zilnic + ceai.....si ma simt balonata de la el....de tranzit nici nu se pune problema..in sensul ca nu s-a reglat deloc

    RăspundeţiȘtergere
  17. cat costa cura colon help ? am vazut pe colonhelp prospect si nu am vazut in compozitie ca este si pentru slabit
    pretul de 140 lei este pentru mai multe cure ?

    RăspundeţiȘtergere
  18. a cumparat cineva produse de pe www.colonhelp.ro ? vreau sa fac o comanda mai mare
    sunt seriosi ?

    RăspundeţiȘtergere
  19. da sunt seriosi...azi comanzi ...maine iti aduc produsul...

    RăspundeţiȘtergere
  20. buna! colon help taie pofta de mancare sau mai bine zis daca il iei nu-ti mai e foame deci....e bun pt slabit. parerea mea. oana

    RăspundeţiȘtergere
  21. bai eu am o nedumerire...colon help pt detoxifiere si curatire e bun pt toate problemele legate de ten par acnee slabire tranzit s.a.m.d sau tre sa cumperi colon help pt nevoia pe care o ai?de ex daca imi iau colon help detoxifiere si curatire ca de asta am mai multa nevoie ma ajuta sa si slabesc ,sa am un ten sanatos,un par sanatos si imi regleaza si tranzitul totul in acelas timp???va rog raspunde-ti tre sa stiu neaparat k sa stiu pe ce sa ma axez

    RăspundeţiȘtergere
  22. unde il gasesc la cel mai bun pret ? merci.

    RăspundeţiȘtergere
  23. pot sa i-au colonhelp si daca alaptez.am un bebe de 8luni si am probleme cu tranzitul

    RăspundeţiȘtergere
  24. Colonhelp la 129 ron pe www.naturaMAG.ro..... E bun si pentru slabire si pentru detoxifiere. Daca alaptati vorbiti cu un medic inainte, din cate stiu tot ce mananca si bea mama trece in laptele sugarului. Nu riscati!

    RăspundeţiȘtergere
  25. buna am vazut ca un anonim a scris ca gasesti CH si la 100 de lei dar unde?

    RăspundeţiȘtergere
  26. Ca sa nu dati banii farmaciilor, puteti prepara singuri ColonHelp. Gasiti reteta pe google. Eu am facut-o si ajunge 25 lei, cu produse Plafar.

    RăspundeţiȘtergere
  27. Am cautat, asa cum spunea comentariul din 19.04.2011 , reteta pe google. Nu mai este . Poti sa mi-o trimiti si mie ?
    langazanfira@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  28. am comandat si eu colon help,sunt la a treia zi,nu stiu ce sa cred...in primele doua zile m-am balonat extrem de tare mi s-au umflat picioarele si m-am simtit foarte rau ,nu stiu ce sa fac sa continui sau sa ma opresc.

    RăspundeţiȘtergere
  29. daca fac o comanda de 5-6 cutii de Colon Help se pot trimite direct in Grecia?

    RăspundeţiȘtergere
  30. http://www.scribd.com/doc/63252479/RETETA-COLONHELP
    reteta colon help

    RăspundeţiȘtergere
  31. de ce nu revizuiti pretul???Nu vi se pare cam mult pentru o cutie de tarite si ceaiuri???? de ce nu se verifica si pretul la colonhelp si liverhelp????.Mariana

    RăspundeţiȘtergere
  32. Intrebare?care din ingredientele liverhelp este indicat pentru guta??????

    RăspundeţiȘtergere
  33. Mariana, vezi ca acum e oferta la 119, sunt reclame in toate orasele, te si saturi... eu l-am luat de aici http://vegis.ro/colonhelp-480g-colonhelp-junior-100g-mostra-ZEN17261--p489819.html

    RăspundeţiȘtergere
  34. acum au scos colonhelp cu siluette help la oferta 169 lei ... - http://www.sanafarm.ro/pachet-de-slabire-sanatoasa-p-5405.html - pachet slabire sanatoasa

    RăspundeţiȘtergere
  35. colon help??????rusinica...asa gust urat????iti vine pe gat numai fel si fel de gusturi.....rusinica..platiti lumea sa va laude???rusinica la obraz si pt voi si pt ei!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  36. exista colon help sub forma de pastile ?

    RăspundeţiȘtergere
  37. vreau sa stiu cat trebuie sa iau ca sa slabesc 10 kg multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  38. ceaiul de la ch ...nu e bun e nimic ... nu dati si voi banii aiurea ... la urma urmei e comert iar reclama e sufletul ei .

    RăspundeţiȘtergere
  39. Asa este ceaiu este gretos nu-l poti bea ewu am aruncat cutia dupa 5 zile de incercari sa-l beau in schimb colon help ce se consuma cu iaurt sau cu apa este f f bun

    RăspundeţiȘtergere
  40. COLON HELP O MARE HOTIE ,PE CARE MAI DAI SI BANI!!!!!

    RăspundeţiȘtergere

Forum, pareri, recomandari

Related Posts with Thumbnails